  • Data: 2004-01-08 21:12:29
    Temat: Re: PODATEK OD VATU!!!!
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 8 Jan 2004 15:04:17 +0100, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > On Wed, 7 Jan 2004, Mieczyslaw wrote:
    > [...]

    > Owszem. Ale cóż kiedy niekiedy nie wolno wystawiać rachunków, muszą
    > być faktury :( (z VATem). I owa "osoba fizyczna bez działalności"
    > je (faktury) musi wystawiać, chce czy nie :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    O ile znam ustawę o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym
    osoba fizyczna *nie zarejestrowana jako podatnik VAT* nie ma prawa
    wystawiać faktur VAT.
    A więc podaj mi podstawę prawną "kiedy nie wolno wystawiać rachunków, muszą
    być faktury :( (z VATem). I owa "osoba fizyczna bez działalności"
    je (faktury) musi wystawiać, chce czy nie :)"
    Pomijając oczywiście fakt przekroczenia granicy obrotów, który obliguje do
    zarejestrowania się jako podatnik VAT.

    Mieczysław