eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego? › Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <a...@w...eu><5d68308d$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <sSZ9F.161983$qO6.130370@fx09.ams1>
    <a...@w...eu><5d6a21a5$0$501$65785112@news.neostrada.pl><c
    yqaF.92033$d_3.68636@fx16.ams1><5d6a500a$0$514$6...@n...neostrada.pl
    ><yntaF.155085$0j7.43093@fx20.ams1><5d6a825f$0$531$6...@n...neostrad
    a.pl> <a...@w...eu>
    In-Reply-To: <a...@w...eu>
    Subject: Re: PLL LOT dyskryminuje/zwalnia pilota za wiek zgodnie rozporządzeniem
    Parlamentu Europejskiego?
    Date: Sat, 31 Aug 2019 18:05:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 52
    Message-ID: <5d6a9b57$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1567267671 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 82.143.187.50:56694
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:789283
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@w...eu...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    >> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    >> On 2019-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>> * gwoli scislosci to chyba nie on przegapil ... a moze nikt nie
    >>>> przegapil ...
    >
    >>> Chyba nikt nie przegapił. To był jakiś drugi bezpiecznik, którego
    >>> nie ma w procedurze sprawdzającej. Przynajmniej tak zrozumiałem.
    >
    >> Oba sa na tej samej tablicy, wiec trudno nie zauwazyc ... chyba ze
    >> pilot zasloni czesc tej tablicy swoja torbą :-)
    >
    >No patrz pan a gupi hamerykanie nie zauważyli i nie dodali to
    >konkretnej
    >listy bezpieczników do sprawdzenia. Całe szczęście że to nie był
    >błąd
    >oprogramowania Boeinga. Bezpieczniki są po to by coś zabezpieczać.
    >Ponowne włączanie bezpieczników _w lecących samolocie_ bez instrukcji
    >i
    >bez wiedzy co spowodowało wyłączenie obwodu to przepis na tworzenie
    >innego rodzaju zagrożeń IMHO.

    Ogolnie tak, ktos tam cytowal ogolne zalecenia "wlaczyc ponownie - ale
    tylko raz.
    Jesli wybije znow - drugi raz nie wlaczac.
    Nie dotyczy toalety - tego absolutnie nie wlaczac".

    Tym niemniej bezpieczniki w samolocie to nie szachownica - powinny byc
    wszystkie wlaczone, a przynajmniej tak mi sie wydaje.
    I jesli sie patrzy na jeden, to powinno sie zauwazyc, ze inny
    niedaleko jest wybity.
    A w takiej sytuacji chyba by powiedzieli przez radio "XX jest dobry,
    ale ZY wylaczony".
    I ktos na ziemi by zaczal sprawdzac co robi ZY.

    I pytania pozostaja:
    -zaloga sprawdzala z klapkami na oczach - tylko ten jeden nas
    interesuje,
    -bezpiecznik rozlaczyl, ale nie wybil, wybil dopiero przy ladowaniu,
    -torba pilota zaslaniala pol tablicy :-)

    >Po to do kurwy nędzy są instrukcje by podobnych sytuacji (prawie) nie
    >było.
    >Na szczęście ten błąd Boeinga (i pilota?) nie okazał się zabójczy.

    A teraz, po wielu latach - dla pilota chyba dosc szczesliwy, bo zawsze
    to pare zl wplynie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1