    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP-zastanawiające
    Date: 14 Jun 2002 13:16:28 +0200

    Ha wystarczy ustna wypowiedz - nie trzeba okazywac dokumentu, poza tymjak mi
    sie wydaje tego typu rozwiazanie zdaniem ustawodawcy mialo sluzycnam czyli
    klientom PKP S.A. abysmy wiedzieli ze np. jesli jestem studentem to przysluguje
    mi ula - wciaz - dawniej kazdy podchodil i mowil ulgowy a teraz musi byc
    wiadomo ze mam prawo do ulgowego bo to przeciez takie dobro dla nas ze strony
    Panstwa. :-)

    P.S.
    Ja mam wiekszy problem kiedy moge oddac bilet zakupiony niewykorzystany
    14.06.2002 ?
    Wg info pani z PKP Czestochowa Gowny - moge to uczynic na stacji gdzie go
    kupilem TYLKO w dniu 14.06.2002, zwrocilem jej jednak uwage iz bilet wazny jest
    takze 15.06.2002 pami skwitowala to tym iz w tym wypadku moge oddac bilet na
    innej stacji na trasie 15.06.2002 r
    JAKOS NIE PRZEKONALA MNIE i...@h...pl