  • Data: 2002-06-14 13:58:39
    Temat: Re: PKP-zastanawiające
    Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > P.S.
    > Ja mam wiekszy problem kiedy moge oddac bilet zakupiony niewykorzystany
    > 14.06.2002 ?
    > Wg info pani z PKP Czestochowa Gowny - moge to uczynic na stacji gdzie go
    > kupilem TYLKO w dniu 14.06.2002, zwrocilem jej jednak uwage iz bilet wazny
    jest
    > takze 15.06.2002 pami skwitowala to tym iz w tym wypadku moge oddac bilet
    na
    > innej stacji na trasie 15.06.2002 r
    > JAKOS NIE PRZEKONALA MNIE i...@h...pl

    Pani miała racje dlatego że podróż musisz rozpocząć w dniu 14.06.2002 i
    jeżeli podróż jest powyżej 100 km to możesz ją przerywać dowolną ilość razy.
    A zatem nie możesz oddać biletu na stacji początkowej w dniu 14.06.2002 bo
    podróż już musiałeś rozpocząć dzień wcześniej. Jedynie możesz oddać bilet
    tam gdzie przerwałeś podróż ponieważ nie wykorzystałeś biletu w całości.
    Radzę zajrzeć do regulaminu PKP tam wszystko jest napisane (powinien być na
    stronie www.pkp.com.pl)

    Wojek