  • Data: 2002-06-14 16:21:03
    Temat: Re: PKP-zastanawiające
    Od: <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam wiekszy problem kiedy moge oddac bilet zakupiony niewykorzystany
    > 14.06.2002 ?
    > Wg info pani z PKP Czestochowa Gowny - moge to uczynic na stacji gdzie go
    > kupilem TYLKO w dniu 14.06.2002, zwrocilem jej jednak uwage iz bilet wazny
    jest
    > takze 15.06.2002 pami skwitowala to tym iz w tym wypadku moge oddac bilet na
    > innej stacji na trasie 15.06.2002 r

    mozesz oddac bilet tylko na stacji poczatkowej wskazanej na bilecie lub stacji
    zakupu (u gory biletu) przed uplywem konca pierwszego dnia waznosci biletu
    (czyli do 23.59 dnia 14.06)
    ten 15.06 tyczy sie czego innego - przejazd musi zakonczyc sie przed koncem
    drugiego dnia waznosci biletu (ale np nie mozesz rozpoczac podrozy 15.06 jesli
    masz na bilecie 14.06-15.06!!)