  • Data: 2005-08-11 13:25:39
    Temat: Re: PILNE!!! Czy nakaz zapłaty MUSI mieć TERMIN zapłaty??
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966) szukaj wiadomości tego autora

    kredytobiorca napisał(a):

    > No niby tak, tyle że...
    > tyle że w ciągu tych 30 dni mnie nie było w mieście, żona odebrała list - byłem
    > po jakichś 40 dniach (zaraz jak wróciłem) - i usłyszałem w Dziale Czynszów
    > (chcą się dogadać co do zapłąty), cytuję: "nic się nie da zrobić - proszę stąd
    > iść i czekać na pismo z Sądu!" Grrrr... To o czym miałem rozmawiać - choć może
    > należało iść zaraz do Prezesa - a tak dopiero teraz mam taki pomysł.....:(((

    Witam,
    Moim zdaniem powinienes zrobic tak:
    1. Zrobic przelew na konto Spoldzielni (chocby czesc dlugu) - wierzyciel
    nie moze odmowic przyjecia splaty czesciowej, chocby ta byla juz
    wymagalna (art. 450 kc)
    2. Tego samego dnia lub dziej pozniej (po wykonaniu przelewu) - wyslac
    sprzeciw od nakazu zaplaty (z uwagi na spelnienie czesci swiadczenia do
    rak wierzyciela) wraz z wnioskiem o zwolnienie od kosztow procesu (podac
    madre uzasadnienie takiego wniosku - np. ze nie masz pracy, ale to
    trzeba udokumentowac)

    Ja sprobowalabym zalatwic to w ten sposob i to jak najszybciej -
    najlepiej juz.
    pzdr
    A.