  • Data: 2005-08-08 18:45:57
    Temat: Re: P2P
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > bo jest dla mnie zalosnym usprawiedliwianie okradania innych
    > firm faktem ze firma X ukradla jakis algorytm.

    Ech, biedne okradane korporacje... Ledwie trzymające się przy życiu z
    dochodami osiągającym ledwie parę miliardów...

    > A zreszta z toba tez nie bede rozmawiac bo rowniez cierpisz
    > na przyapdlosc zwana zawiscia.
    > O czym swiadcza wszystkie twoje posty na temat microsoft.

    Poporoś mamusię albo kogoś innego, żeby ci wytłumaczył co trudniejsze
    słowa, których ewidentnie nie zrozumiałeś w moich wypowiedziach.

    Nie pałam zawiścią do M$. Tylko nienawiścią. Za to, że przez politykę
    marketingową tej cholernej firmy (oraz kilku jej przydupasów) jestem
    często zmuszany do korzystania z jej produktów.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)