  • Data: 2005-08-14 15:26:39
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec czekamy teraz az potepisz nielegalna dzialalnosc Toshiby. Oni akurat
    > zabraniaja uzywania linuxa. Powtarzam uzywania (z CD), nie mowiac o
    > instalacji!

    no to teraz sprezcznosc z tym co kilka linijek nizej napsiales, podaj zrodlo
    tych informacji bo inaczej nei mamy o czym
    rozmawiac (w jezyku polskim na stronie producenta - warunki uzywania
    komputera czy cos wtym rodzaju, jaka umowe
    podpisuje z dystrybutorem swoich komputreown mnie w tym moencie nie
    interesuje)

    > zgadza sie. Co za roznica?

    taka ze producent decyduje z jakim sysetmem chce rozpowszechnic swoj
    komputer,
    nie widze powodu by na niego pluc. Skoro Toshiba jest zaprojektowna dla XP
    i system ten wykorzystuej maxymalnie mozliwosci komputera to nie widze w tym
    nic zlego.

    > z tym ze Toshiba sprzedaja hardware a chce decydowac o uzytkowaniu/nie
    > uzytkowaniu software. A tego juz im nie wolno.

    podaj zrodlo, w ktorym toshiba zabrania uytkownikowi instalowania
    czegokolwiek na komputerze

    > pod grozba utraty gwarancji...

    aaa, i juz wiemy o co chodzi (jak zwykle od dupy strony podane przez
    zawistnego czlowieka w celu pomowienia biznesmenow),
    toshiba zaprojektowana jest pod xp, i producent nie testowal jej z systemami
    takimi jak linux
    stad nie jest w stanie przewidziec negatywnych sktiwok uzytkowania, biorac
    to pod uwage uwazam za wpelni uzasanidony
    taki punkt w gwarancji.

    > nie, ale jest to typowe oszustwo na szkode konsumenta.

    wykaz jaka szkode w tym momencie ponosisz.

    > Jezeli zawiera nielegalna umowe (o jego sprawach
    > monopolizacyjno-kryminalnych slyszales?) na szkode konsumentow to jest
    > bandyta.

    zapoznaj ise ze slowem ktorego uzywasz.

    > Idz do pierwszego lepszego sklepu sprzedajacego Toshiby z Knnopixem na CD
    > i kaz sprawdzic.

    pokaz zrodlo informacji w ktorej topshiba zabrania uzytkownikowi instalowac
    systemy inne niz MS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > W zmuszaniu klientow do swojego produktu. Brak wyboru.

    kto Cie zmusza? Kupujesz komputer sciagasz linux i instalujesz, nikt Ci enie
    zmusza, dostarcza jedynie narzedzie
    z dobrym systemem operacyjnym wpelni wykorzystajacym molziwosci komputera

    > nie moze to odbywac sie przy pomocy monopolizacji rynku.

    pierd. teraz glupoty.

    > ROTFL.
    >
    > Windows "jak najlepszym produktem"?

    jest bardzo dobrym produktem, ty zdaje sie zatrzymales sie na etapie win 95
    ..

    > nie. natomiast linux jest o wiele solidniejszy i tez jest przyjazny
    > uzytkownikowi. Ile razy dziennie zawiesza sie uzytkownikowi XP a ile
    > linux?

    mi xp sie nigdy nie zaiwesil, linux a dokladniej kde kilkakrotnie, po z
    atym takis kozak
    to daj linuksa "pani ewie z sekretariatu" niech zacznie od zaraz na nim
    pracowac!

    > od zawsze.

    to sie fachowo nazywa marketing

    > Nie. Na tym polega _nielegalna_ monopolizacja.

    ziew

    P.