    From: Dorota <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Date: Wed, 11 Jun 2003 07:15:06 +0200

    Użytkownik scream napisał:

    > skoro miał już tą broń to niechby jej użył, a nie wymachiwał nia komuś
    > przed nosem
    >
    > nie uwazasz, ze to troche glupie?

    Oczywiście tak by pewnie zrobił niezwykle opanowany człowiek, który w
    momencie popełniania wobec bliskich czynu przestępczego, spokojnie szuka
    automatu aby zadzwonić na policję... (reszta jak jauż pisałam). Bo
    właśnie ten "opanowany człowiek" albo spokojnie patrząc jak katują mu
    bliskich wykonuje telefony lub od razu robi jatjke i strzela. I taki
    człowiek mówi potem, że niebezpieczny dla otoczenia jest smarkacz który
    w swej młodzieńczej naiwności uważa że wystarczy łobuza zastraszyć
    machając spluwą i nie czyniąc jednak krzywdy nikomu. To jest równiez
    obraz naszego prawa, naszej sprawiedliwości. To dlatego ludzie którzy
    bronią swoich dóbr czy bliskich są karani niezwykle szybko w całej mocy
    prawa.

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542