  • Data: 2009-12-25 12:25:51
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wydziale meldunkowym zgłasza się, że [...] lub już nie mieszka.

    Zgłosiłem :). Odmówiono przyjęcia zgłoszenia, wysłano do WKU. Całe szczęście,
    tam poszło szybko i sprawnie, po wojskowemu. Nie chcę się wdawać w rozważania
    teoretyczne, ale co to by było, gdybym chciał się wymeldować "do nikąd"? Wtedy
    WKU nie wydałaby mi żadnego zaświadczenia... A kobiety krzyczą ciągle, że mają
    gorzej...
    Jak widać w Polsce nic nie może być zbyt proste.

    Pozdrawiam

    Czapla