  • Data: 2009-12-23 13:50:18
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-22 21:47, Liwiusz pisze:

> [...]

    No tak, ale spójrz teraz w następujący sposób.

    Mieszkaniec opisywanego adresu, nie siedzi w domu cały czas. No
    i martwi się strasznie, że nie będzie mógł odbijać przesyłek z
    odpowiednią adnotacją, bo są awizowane. Pada na niego blady
    strach, że w tej sytuacji przeciwko nieznanym mu osobom zostanie
    wydany wyrok/nakaz. Wiedząc, że nakaz może być wydany chłop
    popada w skrajne nerwice, bo wie, że teraz przyjdzie do niego
    komornik i jemu spuści wpier*ol w imię zasad (bo tak zrobiono
    babci w pierdziszewie dolnym, co opisał Super Ekspres).

    Zaproponuj prawne rozwiązanie tej sytuacji - jak nakłonić
    komornika by nie bił obcych osób ? Proponujesz skargę na
    potencjalne czynności komornika z zabezpieczeniem roszczenia w
    postaci deklaracji komornika, że na ten adres nie będzie brał
    bejzbola i nikogo nie zgwałci ?

    Wątkotwórca popadł w jakiś absurd wykreowany przez samego siebie
    i szuka rozwiązania na powyższą sytuację.

    A mnie (z praktyki) zdawało się, że komornik wpada na adres -
    dowiaduje się, że ktoś tu nie mieszka/jest wymeldowany -
    wnioskuje o zaliczkę np celem zapytania CBA CEPIKA, ZUSY USY ...
    ustala co i jak - i następnie trzepie wysłuchanie do wierzyciela
    z informacją, że dłużnik pod danym adresem nie zamieszkuje. Nie
    widziałem jeszcze wysłuchania, w którym, komornik stwierdził, że
    po siłowym przeszukaniu cudzych schowków i spałowaniu osób
    trzecich nie udało się ustalić miejsca pobytu dłużnika :)

    6008