  • Data: 2009-12-23 09:40:10
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4891.00000042.4b31d1cd@newsgate.onet.pl...

    > Przecież ma umowę... najmu.

    > Bo otworzy drzwi własnymi kluczami?

    Z tekstu na który odpowiadałem mowa była o (samym) meldunku, który miałby
    usprawiedliwiać wejście kogoś do mieszkania.

    > Taka była myśl ustawodawcy. Niestety, tu nie jest Ameryka...

    Nie wiem co jest w Ameryce, ale w Polsce cały czas według prawa jest to tylko
    informacja o zamieszkaniu a nie prawo do mieszkania. Opowieści tępych urzędników
    i podwórkowych "prawników" (np. o konieczności posiadania zgody właściciela na
    meldunek) nie mają póki co władzy ustawodawczej.

    > Nie złamali. Byli w trakcie przeprowadzki. Ale zupełnie nie o te kwestie
    > chodziło w moim pytaniu...

    W wydziale meldunkowym zgłasza się, że się już mieszka, lub już nie mieszka.
    Przeprowadzka nie podlega zgłoszniu.

    --
    andreas