  • Data: 2009-12-23 02:53:47
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to sorry - jak sam pokazałeś nie ma żadnej możliwości obrony przed tym.

    Możliwości pewnie są. Fachowców nie ma :).

    > Bo sądzę że gazety również z nimi współpracują.

    Z czego wniosek, że nigdy nie uczestniczyłeś w kolegium redakcyjnym... Dla
    brukowców ważna jest sensacja. Często kłamią i manipulują (ich święte prawo!)
    ale współpracują tylko wtedy, jeśli mają wspólny interes. Z komornikami to
    raczej rzadko sie zdarza, bo dla brukowców są to nieźli chłopcy do bicia.
    Głupio mi tak bronić komorników, ale obiektywnie rzecz biorąc, to znam liczne,
    bardzo brutalne, niekiedy wręcz świńskie przykłady zohydzania tego zawodu
    przez czerwoniaki.

    > Nie obraź się, rozumiem że miałeś jakieś niemiłe doświadczenia z
    > komornikiem

    Słowo "niemiłe" nie do końca oddaje istotę rzeczy :).

    > ale potraktuj to jako dobrą radę kogoś z boku

    Nie stoisz z boku, w Twoich wypowiedziach jest wyczuwalne zbyt dużo emocji :).

    > Zastanów się czego oczekujesz...
    > Zakazu wysyłania listów na Twój adres?

    Nie. Zmuszenia ustawodawcy, żeby wprowadził sprawdzanie danych w rozprawach
    sądowych na końcówce peselu (wyjaśnić o co chodzi z tą końcówką?).
    Uzmysłowienia bankom, żeby nie dawały kredytów oszustom w ciemno, bez
    sprawdzenia adresu. Wszczęcia śledztwa i unieważnienia gościom dokumentów ze
    starym adresem. Ukarania ich za wyłudzanie kredytów. Strasznie coś dużo chcę...

    > Skoro raz już przez to z sukcesem przeszedłeś...

    To nie chcę przechodzić po raz drugi. Logiczne chyba?

    Pozdrawiam

    Czapla