  • Data: 2009-12-22 23:07:43
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla pisze:

    > Nie lubię dokładać do oszustów...

    > Chodzi właśnie o to, żeby w ogóle nie przychodzili. Mam komornikowstręt,
    > rodzina takoż :).

    > Ty to wiesz, ja to wiem, ale komornik już niekoniecznie. Naprawdę uwierz mi,
    > mam z nimi bardzo nieprzyjemne doświadczenia. Ale minęło parę lat, być może
    > już coś się w branży zmieniło. Za moich czasów komornik mógł nawet nie mieć
    > żadnego wykształcenia a czynności komornicze (oczywiście nie wszystkie) mógł
    > wykonywać każdy, byle był tylko "przybrany do pomocy".

    Daj spokój, jesteś przewrażliwiony.

    > Obecnej praktyki nie znam... Pamiętam, że kiedyś była ścisła rejonizacja
    > (rewiryzacja? :), potem to znieśli. Te banki mają siedziby w różnych miejscach
    > w całej Polsce.

    Teraz można wybrać dowolnego komornika, ale jeśli się wybierze spoza
    rejonu, to wierzyciel z własnych środków (bezzwrotnie) musi pokrywać
    koszty dojazdu. Zatem musiałby być to duży dług, a wierzyciel musiałby
    mieć pewność, że w domu są złote góry, aby opłacało mu się brać swojego
    zaufanego komornika spoza rewiru.

    --
    Liwiusz