    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Date: Sun, 1 Feb 2009 21:36:13 +0100
    <gm1vei$l7q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gm24vm$ban$1@inews.gazeta.pl>
    <gm27o5$252$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm2e4k$ban$2@inews.gazeta.pl>
    <gm2fun$aof$1@inews.gazeta.pl> <gm2iqe$ban$3@inews.gazeta.pl>
    <gm3j10$i8r$1@node1.news.atman.pl>
    <gm3s74$obs$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gm3thj$73s$1@node2.news.atman.pl>
    <gm47m8$lfu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm48b0$do$1@inews.gazeta.pl>
    <gm49eb$pbn$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm4e55$lj$1@inews.gazeta.pl>
    <gm4h63$dbc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm4i3t$m31$1@inews.gazeta.pl>
    <gm4m2d$1a1$1@node1.news.atman.pl>

    > przypadkow klamia aby dochodzic swoich praw (cobys sobie nie pomyslal, ze
    > zaraz mowie, ze klamiesz).

    Dzięki chociaż za tyle.

    > Pojawily sie w miedzy czasie jednak moje obiekcje co do niektorych faktow
    > dlatego dopytywalem. I tak jak twierdzisz, ze "sprzet nosi slady
    > uzytkowania" a przedawca mowi "panie sprzet jest fabrycznie nowy" to co
    > nie
    > dajesz wiary temu co widzisz a dajesz wiare sprzedawcy ??

    Byłem tam wieczorem, z żoną w ciąży, wcześniej kupowałem w tej sieci laptopa
    i byłem zadowolony. Poza tym co chyba najważniejsze byłem lekko podjarany i
    cieszyłem się z zakupu, więc wszystko starałem się przyjmować na dobrą
    monetę, zresztą co ja się tłumaczę.
    Poza tym nie muszę się znać na komputerach, żeby nie zostać oszukanym.
    Jak kupujesz chleb i babka w sklepie mówi, że świeży to też próbujesz przed
    zakupem.

    > takie sytuacje budza moje podejrzenia i mi akurat sie zapala swiatelko. To
    > tak jakbym wszedl do salonu samochodowego i widze auto ma 1000 km na
    > liczniku a sprzedawca mowi"panie to nigdy nigdzie nie jechalo" to daje
    > wiare
    > sprzedawcy ?? Chyba nie.

    Qrde, ile można tłumaczyć. Na to co było widać to zwróciłem uwagę, że myszka
    jest porysowana, obiecali że wymienią i uznałem, że ok. Kurzu na
    wentylatorach z wierzchu nie widać, logów systemowych przed odpaleniem też
    nie, co tu jest trudnego do zrozumienia?

    > No wiec jak w dacie zakupu nie bylo sladow uzytkowania to jak chcesz je
    > teraz wykazac skoro ich nie bylo jak kupowales ?

    Qrde, były tylko mogłem je zobaczyć dopiero po włączeniu komputera.
    Jak kupisz słoik dżemu i po otwarciu zobaczysz w środku robaki to też jest
    ok, bo nie zauważyłeś tego w momencie zakupu. Świetna filozofia dla
    wszystkich oszustów.

    > A jak kupowales i byly a sprzedawca mowi ze sprzet jest z wystawy to nie
    > ukrywa tego ze sprzet stal rozpakowany. Mowies, ze 10 dni. A moze mu sie
    > miesiac pomylil i sprzet stal 40 dni ?

    No ja pierdziele, taki ciasny jesteś, czy udajesz? Nie widzisz różnicy
    między staniem 10 (lub 11) dni na półce bez odpalania, a trzy i pół
    miesięcznym okresem non stop chodzenia?

    > A moze byles tak podekscytowany zakupem za ktorym chodziles 4 miesiace, ze
    > koncu jak kupowales to nie zapamietales wszystkiego co mowil sprzedawca ?
    > glowie miales zagram w to, zagram w tamto, bede mial internet i glode dupy

    Tak byłem podekcytowany, ale pamięci przez to nie straciłem.
    Ty się jeszcze jarasz gołymi dupami w necie?

    > Moze byl ruch i dostales nie ta paczke co trzeba (jak pomylili perfyferia
    > moze pomylili jednostke centralna ?) ?

    Tak, na pewno tak było, zwłaszcza że mieli jedną sztukę.
    Boże co jeszcze wymyślisz? Może kosmici mi go w aucie podmienili?

    > A moze to poprostu oszust i chcial cie zrobic w jajko (ale tez trzeba
    > uwazac
    > z oskarzeniami bo w koncu raczej by nie mowil ze powystawowy)

    No właśnie o to chodzi, że nie mówił, że powystawowy. W tych sklepach towar
    się eksponuje, więc jeśli 10 dni stał sobie na półce, to dla mnie nie był
    problem, a tak właśnie mi powiedział i wyraźnie zapewniał, że nie był nigdy
    uruchamiany.

    Kończę, bo już mi się nie chce w kółko tłumaczyć prostej sprawy.
    Chodziło mi tylko o radę jak rozmawiać że sprzedawcą, jakby się zaczął
    wykręcać, a zaraz się okażę że okradłem bank i tylko o tym nie wiem.

    pzdr.
    Mariusz