eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie sprzedawcaRe: Oszukał mnie sprzedawca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: SOCAR <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Date: Sat, 31 Jan 2009 14:15:06 +0100
    Organization: Versalife
    Lines: 42
    Sender: SOCAR <>
    Message-ID: <c00thcb876ph$.dlg@norad.mil>
    References: <gm08hc$huf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: s...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-223-4.wroclaw.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1233407691 16991 81.190.223.4 (31 Jan 2009 13:14:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2009 13:14:51 +0000 (UTC)
    Keywords: SOCAR
    X-Face: %Uj?LAw`_R}-D,SeOY@Eh3;.>8Y\FBx7N(k(o*`z`JwB9,.K0k7nS%{0U|M'gKut^K|73e)
    %<8sWtLOCr`rK>m+QtoYpgO3"G2,A:}C|ue5|zeOj}MGV6tyFHd\{\(F'c`k/,^:L(O9WTEYR1@~Q:
    Quc_j@Yrcp_S5):DO42*!;f?lsSir-tr`?),H*GTr&~!cfcKro7<4}Y.}fkF*("M
    X-User: newsserver99
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:574123
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 02:10:09 +0100, MariuszM napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Kupiłem komputer stacjonarny za dość dużą kwotę i niestety okazało się, że
    > komp od ponad trzech i pół miesiąca chodził non stop w sklepie. W dodatku
    > mysz i klawiatura noszą wyraźne ślady użytkowania, w środku jest pełno kurzu
    > i farfocli, nie wiedzieć czemu zajęte jest ponad 120 GB na dysku, a z
    > rozmiaru folderów nie wynika nawet 20 GB.
    > Sprzęt rezerwowałem telefonicznie i sprzedawca poinformował mnie, że
    > komputer leży na wystawie, ale jak się wyraził, tylko jako mebel i nigdy nie
    > był podłączany. Zapytałem ile leży na tej wystawie i powiedział mi, że 10
    > dni.
    > Już podczas zakupu zauważyłem, że myszka jest porysowana i zwróciłem na to
    > uwagę. Obiecali mi w sklepie, że ją wymienią. Wziąłem więc sprzęt i w domu
    > okazało się, że komputer jest używany od prawie czterech miesięcy. Pełno
    > jest wpisów w dziennikach systemowych, mnóstwo jest też potworzonych punktów
    > przywracania, itp.
    > Zapłaciłem niemałą kasę w przekonaniu, że kupuję sprzęt nowy i nieużywany.
    > Chciałbym wymusić na sprzedawcy wymianę komputera na nowy zapakowany
    > egzemplarz. Mam jakieś szanse powalczyć? W razie problemów planuje
    > postraszyć go rzecznikiem praw konsumenta. Są jeszcze jakieś inne metody
    > skutecznego nacisku?

    Idź oddaj komputer, niech Ci zwrócą kase i więcej nic tam nie kupuj.
    Pieprzenie się potem z "dochodzeniem swoich praw" spowoduje że sprawa
    rozejdzie się po kościach, albo będzie Cie kosztowała więcej nerwów, czasu
    i pewnie dodatkowej kasy.

    Oddaj komputer, powiedz że chcesz kase, to co jest na dysku świadczy o tym
    że komputer był używany a data na fakturze jest "wczorajsza". Nie zgadzaj
    się na to że "To my zobaczymy co jest nie tak", wymuś kase i zmywaj się z
    tamtąd. Zawsze możesz go docisnąć Próbą Oszustwa (jak Ci kol. Kotlet
    Mielony napisał w poście - 286 kk) i że sprawe nie zgłosisz tylko do
    Rzecznika Praw Konsumetów ale również na Policję. Facet kase wypluje i po
    sprawie.

    Sklepów z komputerami jak psów, na pewno coś znajdziesz innego dla siebie.


    --
    SOCAR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1