eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOsoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie? › Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie?
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ...
    uiszczać odszkodowanie?
    Date: Sat, 02 Mar 2002 21:01:53 +0100

    prac wrote:

    > [...]
    >
    > Idac Twoim tokiem rozuowania i przedstawiajac kolejne fakty .....
    >
    > Pani X wynajela lokal ode mnie i zamieszkala w nim z pamem Y przedstawiajac
    > go jako swojego meza
    > Ten okazal sie byc mezem innej kobiety :-)
    > Z ta inna ma jeszcze dwoje dzieci .....
    >
    > Wniosek nazuwa sie sam ....
    dokladnie
    teoretyzujesz

    > Czy gdyby pani X miala 5 kochankow i z kazdym dziecko to czy
    > jezeli wynajelaby ode mnie mieszkanie to kazdy z owych 5 kochankow mialby
    > prawo do zamieszkiwania w lokalu ?!
    >
    > Absurd ?

    czemu stawiasz abstrakcyjny przyklad, aby z niego wywodzic
    niedorzecznosc przypadku realnego.
    Jak na razie ta Pani ma dziecko z jednym mezczyznom i chce z nim
    mieszkac i z dzieckiem.

    To jest nieistotne czy ten Pan jest zonaty i ma inna rodzine.
    Moze usiluje sie rozwiezc od 5 lat i napotyka na trudnosci.

    Zatem twoj komentarz to juz usilowanie dyskryminacji ze wzgledu na stan
    cywilny, wyznanie, przekonania

    A ktory kodeks zakazywal kiedykolwiek posiadania 5 kochankow ?
    Roznica miedzy kombinatem a kochankiem jest taka, ze ten pierwszy
    uzyskal prawna ochrone,
    kochankowie dotychczas niekoniecznie , chyba ze zmajstruja dziecko.

    Napisz o co ci chodzi i ile jeszcze krolikow zamierzasz wyciagnac z
    kapelusza.
    Wedlug mnie odszkodowanie sie nie nalezy,
    gdyz cena najmu mieszkania jest na rynku niezalezna od liczby osob
    zamieszkujacych w lokalu.

    Nie wystepuje stosunek podnajmu lokalu osobie trzeciej, poniewaz ten Pan
    jest kokubinem i ojcem dziecka.
    Zatem nalezy go zameldowac, na okres roku, zostac ojcem chrzestnym
    dziecka
    i zyc szczesliwie.

    Jezeli oplaty/ koszty stale sa wieksze dla 2 osob niz dla 1, to
    oczywiscie nalezy zalaczyc aneks
    do umowy najmu.
    I sprawe uregulowac polubownie.

    Jezeli polubowne rozwiazanie nie bedzie mozliwe, to pozostaje wymowienie
    (wypowiedzenie ) umowy najmu z dotychczasowym najemca, oproznienie
    lokalu i szukanie nowego najemcy,
    ktory postapi dokladnie tak samo
    i kolo sie zamknie.

    Bo wynajmowanie mieszkan to najgorszy biznes.
    Same klopoty, a zysku tyle co w pys...
    Jezeli wejdzie standard UE, to na wlascicielu beda ciazyc rozliczne
    obowiazki zwiazane z remontami, przegladami i kasa zamiast przyplywac,
    bedzie odplywala.

    Przeciez tynk odpada z tysiecy kamieniec i grozi uszkodzeniem ciala.
    Gdyby inspekcja budowlana podjela dzialania jak w Niemczech ,to te
    remonty w wiekszosci by obciazyly hipoteke bo wlascicieli na nie nie
    stac.

    Liczenie ze nowi lokatorzy beda placic 500 $ jest utopia.
    500$ zaplaca ci co zarabiaja 2000$ , a ci juz maja wybudowane swoje
    domy.

    Proponuje zatem koniec dyskusji.
    Jacek