  • Data: 2005-04-20 21:20:28
    Temat: Re: Oskubana przez komornika?
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Jaworski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d46dn5$fbe$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo w Twoim poście możnabyło się doszukać ukrytego sensu, że robisz to nie
    > interesie dzieci tylko mieć dla siebie pieniądze. Sama napisałaś "Zarabiam
    > na
    > siebie i dzieci", dlaczego na początku postawiłaś siebie a potem dzieci ?

    ROTFL

    A dlaczego postawiła spójnik "i" zamiast "oraz" i jaki to może miec ukryty
    sens?

    > Ty chcesz otrzymywać alimenty czy chcesz żeby Twoje dzieci otrzymywały ?

    Alimenty na dziecko najczęściej otrzymuje rodzic. Szczególnie gdy mowa o
    małych dzieciach.

    > Mój post wyniknął z tego że jest wiele kobiet, które rozkochają w sobie
    > bogatego pana i jak zajdą to 'nara i płać', a dziecko chodzi w brudnych
    > ciuchach patrząc z żałością w sercu na nowe futro mamy.

    "jest wiele kobiet"
    "jest wielu mężczyzn"

    a niektórzy z tych mężczyzn - sfrustrowani, czemu upust dają na grupie - co
    było widać w twoim poście.

    Opowiadasz tu bajeczki, które powstają na kanwie pojedyńczych, często
    wydumanych historii.

    "Bogatego pana" stać na to, by zgnoić przed sądem kobietę, która będzie
    chciała go wycyckać z kasy.
    Nawet niebogaci panowie, jeśli są wystarczająco zdeterminowani mogą latami
    unikać płacenia alimentów.

    Za dużo się naczytałes wypowiedzi na forach, przy okazji zmian w przepisach
    dotyczących zlikwidowania FA i stworzenia dodatku do zasiłku rodzinnego. Tam
    tez królował wizerunek samotnej, niepracującej matki, która w futrze lezy
    rozwalona na kanapie i tylko wymyśla skąd wyłudzićby pieniądze pod
    pretekstem potrzeb swoich zaniedbanych dzieci niewiadomego pochodzenia.

    > 5 lat pozwoliłaś na to by Twoim dzieciom nie pomagał, to czy myślałaś o
    > nich ?

    Widzę, żeś spec od polskiej rzeczywistości prawnej. Jak kobieta nie jest w
    stanie wyegzekwować od mężczyzny pieniędzy, to znaczy, że nie chciała i nie
    mysli o dzieciach...

    > Jeżeli Ciebie w czymś uraziłem to przepraszam,

    Alez dlaczego Eulalka miałaby poczuć się urażona chamską odzywką jakiegoś
    frustrata ?

    > po prostu gryzie mnie że w
    > takich sprawach ludzie nie wykazują ani grama pokory.

    Trybun ludu się znalazł :D Złóż obywatelski projekt zmian w KRO wtedy cwane
    matki nie będą mogły futer kupować za kasę od ojców dzieci. Podpowiem ci,
    jak taki projekt powinien wyglądać. Właściwie poprawka powinna być
    jednozdaniowa (a częśc tego zdania już sam wymyśliłeś): "Kobiety powinny
    ponosić wyłaczną odpowiedzialność za efekty rozkładania nóg"

    Monika