  • Data: 2007-04-10 23:16:03
    Temat: Re: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bogdan G napisał:
    [..]
    > Zresztą nawet nie wiem o co konkretnie zapytać, bo nigdy nie byłem w
    > podobnej sytuacji.

    Są trzy scenariusze:
    1. Prokuratorowi się nie będzie chciało zajmować durnotami i sprawę
    umorzy. Gość da sobie spokój.
    2. Prokuratorowi się nie będzie chciało zajmować durnotami i sprawę
    umorzy, ale gość będzie uparty i wniesie prywatny akt oskarżenia.
    Dostaniesz 3 miechy w zawieszeniu na rok.
    3. Prokuratorowi nie będzie się chciało tłumaczyć przed zwierzchnikiem z
    powodu odwołań pieniacza i skieruje sprawę do sądu. Dostaniesz 3 miechy
    w zawieszeniu na dwa lata.

    > Wiem tylko, że jestem tym wszystkim przerażony, że tak łatwo można kogoś
    > oskarżyć i niszczyć psychicznie.

    No ba! To jeszcze mało wiesz o dzisiejszej Polsce. Ciesz się, że nie
    siedzisz w areszcie.

    pozdrawiam
    Arek

    --