  • Data: 2003-11-24 20:49:05
    Temat: Re: Oryginał tytułu wykonawczego dla komornika???
    Od: "Piotr J." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedawno odpowiadalem Ci na to pytanie i wystarczajaco jasno chyba
    opisalem,
    > ze oryginal tytulu znajduje sie wylacznie w aktach sadowych. Tekst
    na
    > stronie internetowej sformulowany jest niefortunnie a to dlatego ze
    > przeznaczony jest dla zwyklych obywateli, ktorym wydaje sie ze
    lepiej dbac o
    > oryginal (w rzeczywistosci odpis) a komornikowi dac kserokopie.
    Jeszcze raz
    > wiec powtarzam, ze do egzekucji wymagany jest odpis wyroku
    zaopatrzony w
    > klauzule wykonalnosci (tytuł wykonawczy).

    Owszem, wystarczająco jasno mi to wyjaśniłeś, tylko po przeczytaniu
    formułki na stronie internetowej komornika dla pewności wysłałem do
    niego maila z zapytaniem (cytat):
    "Czy dostarczenie przez wierzyciela ORYGINAŁU tytułu wykonawczego
    zaopatrzonego w klauzulę wykonalności jest konieczne? Jednym słowem,
    czy nie wystarczy jego ODPIS sądowy przesłany wierzycielowi?"
    I o dziwo komornik odpisał: "musi być oryginał"
    Stąd się wziął mój post tutaj.

    > Zycze powodzenia

    Dziękuję;)

    > Szczerze mowiac wystarczy