  • Data: 2004-05-02 09:24:10
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    : > proponuje bys zadzwonil do Borland Polska, na stronie jest numer,
    : Sekretarki
    : > udziela
    : > takiej informacji.
    : > Jezeli chodzi o legalnosc to (jezeli licenjca wymaga faktury z faktura
    : > niemiecka) + umowa +oryginalny nosnik, z numerem i opakowaniem (gdzie
    tez
    : > jest numer)
    : > w zupelnosci powinno starczyc, ale najlepiej bedzie jak jednak
    zadzwonisz,
    : > bo to
    : > nie sa juz takie tanie sprawy te produkty, nie chcialbym Cie w blad
    : > wprowadzic.
    :
    : Zadzwoniłem, gość mi odpowiedział, że płyty + karta rejestracyjna+
    (faktura
    : lub umowa) starczą na używanie i sprzedawanie programów w tym zrobionych.
    :

    no to spoko, umowa jest ok, jezeli chcesz wzor moge napisac, bo mam taka na
    delphi.

    P.