    From: "m" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłaty za wzrost wartości ziemi
    Date: Fri, 12 Jan 2007 08:47:45 +0100

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eo7e9a$3fk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A to niby czemu ??
    > To oni ustalaja czy chca japobrac czy nie. Wiec onie sie nei zrzekaja
    > tylko
    > ustalaja, ze z tych gruntow jej nie pobiora. Cos mieszasz

    > Stawka
    >
    > I nie 30% a 50% roznicy wartosci.
    >
    > cos mieszasz i piszesz bez znajomosci i ludzi w blad wprowadzasz
    > http://www.przetargi.pl/prawo/ustawa_o_gospodarce_ni
    eruchomosciami/?nr=17

    > Fantom

    Mylisz pojęcia i ustawy poczytaj co napisałem poniżej. Ja ciągle pisze o
    opłacie planistycznej która nie może być większa niż 30% i nie oże być
    stawką 0%, gdyz w ustawie pisze "pobiera opłatę" to oznacza, ze trzeba ja
    pobrać. Tak przynajmniej piszą w orzecznictwach i komentarzach do tego art.