  • Data: 2005-07-02 07:20:20
    Temat: Re: Oplata za rezygnacje
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > jezeli sie podalaczal to zapewne podpisywal jakas umowe, to co jest w niej
    > zawarte to obowiazuje,
    > i niech tam spojrzy a dopiero pozniej napisze na grupe (podajac sie za
    > swojego kumpla :-)

    Akurat to prawda ze to kumpel. Ja mam telefon w Dialogu i bardzo sobie
    chwale. Z telekomuna nie mam nic wspolnego juz z 5 lat. Kumpl ma telefon juz
    z 10 lat. Dotychczas nikt zrywajac z nimi umowy nie placil za nic. Wiec skad
    agle w umowie sprzed 10 lat mogl sie wziasc zapis o 50zl? Akurat u niego
    jednego?