    From: Amrif <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata egzekucyjna 2x wyższa od mandatu??
    Date: Wed, 10 Oct 2007 05:19:39 -0700

    On 10 Paź, 11:48, "Nostradamus" <l...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Amrif" <h...@i...pl> napisał w
    wiadomościnews:1192006487.578459.209130@d55g2000hsg.
    googlegroups.com...

    > Na odwrocie mandatu miałeś "przypomnienie" o 7 dniowym terinie uiszczenia
    > grzywny.
    > Do kogo teraz masz pretensje, że olałeś temat?

    mam pretensje dlatego, iż uważam koszta jakie są wskazane za
    niewspółmierne do tego jakie powinny zostać poniesione. Nie uważasz że
    powino zostać wysłane pismo przez komornika jak to się dzieje w
    większości przypadków? Po cholkerę jeździ za mną? Nie było mnie w domu
    podobno 3 razy. Może wynajmie holel w mium mieście i za to też mam mu
    zwracać? Wezwany na świadka do sądu mam prawo do zwrotu kwoty za
    publiczny środek transportu. Dlaczego komornik może sobie jeździć
    samochodem i ja mam za to płacić? Ostatnio jak miałem mandat do
    zapłacenia to zadzwonił z US i podjechałem w tygodniu się rozliczyć.
    Jeśli nie widzisz nic złego w takich kosztach to masz problem chłopie.
    Nie widzisz nadal do kogo mam pretensje? List kosztuje 5zł i będzie
    odebrany. Po to są takie insutucje jak poczta i listy polecone.
    Jakmasz tak odpowiadać to się nie fatyguj.