  • Data: 2012-02-10 06:41:57
    Temat: Re: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-09 23:03, witek pisze:

    > mozliwe, duzo ostatnio przybytkow.
    > tak tylko rzucilem pomysl, mialem nadzieje, ze trafie.
    > ale jak wiesz gdzie dzwoni to napisz dla przypomnienia.
    > moze sie przyda.

    art. 466
    Z pokwitowania zapłaty dłużnej sumy wynika domniemanie zapłaty
    należności ubocznych. Z pokwitowania świadczenia okresowego wynika
    domniemanie, że spełnione zostały również świadczenia okresowe wymagalne
    wcześniej.

    Jednak nie oczekujesz chyba, że mając do zapłaty kilka faktur, wystarczy
    zapłacić ostatnią :)

    --
    Liwiusz