eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOperator telefoniczny żąda (ponownej) zapłatyRe: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
  • Data: 2012-02-10 19:52:33
    Temat: Re: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2/10/2012 1:48 PM, Andrzej S wrote:
    >>> Rozliczałem się na podstawie karty podatkowej i nie odliczałem telefonu
    >>> tylko składkę zdrowotną więc US nic do tego.
    >>>
    >>> Dokumenty z ZUS i US trzymam dalej ale faktury od dostawców i
    >>> usługodawców
    >>> zniszczyłem.
    >>
    >> A dlaczego je zniszczyłeś. To taki wielki problem schować?
    >>
    >> Przemek
    >>
    >>
    >
    > Trzymałem przez 18 miesięcy. Stwierdziłem, że już nie są potrzebne bo
    > umowa się skończyła, a numer został przeniesiony do innej firmy.
    >

    Wniosek:
    przy rozwiazaniu umowy pilnowac, zeby byl dopisek, ze nie ma zadnych
    zaleglosci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1