eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpakowanie ważniejsze od FV? › Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Date: Sat, 09 Feb 2008 12:52:47 +0100
    Organization: Niezorganizowany
    Lines: 30
    Message-ID: <fok46c$38l$1@news.onet.pl>
    References: <foh5tr$sc4$3@news.onet.pl> <foh6un$hm6$2@news.onet.pl>
    <foheo9$dn8$1@inews.gazeta.pl> <fohinf$sqa$1@inews.gazeta.pl>
    <fohita$v4a$2@news.onet.pl> <fohkc5$6ml$1@inews.gazeta.pl>
    <fohkqd$v4a$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1202557965 3349 213.227.67.131 (9 Feb 2008 11:52:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Feb 2008 11:52:45 +0000 (UTC)
    X-Sender: 177FD+fzvU/4mkj4c63MMLTROZGoLyZ5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:515966
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 08 luty 2008 14:18
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fohkqd$v4a$3@news.onet.pl>):

    > Klient - mając gwarancję - faktycznie często dochodzi roszczenia na
    > podstawie gwarancji, ale wynika to raczej z niewiedzy, że jakieś inne
    > prawo mu przysługuje.

    I bardzo dobrze, przynajmniej nie gnoi sprzedawcy.
    Producent najczęściej nie odczuje problemu, a poza tym jest na niego
    przygotowany oraz traci najmniej. Za to sprzedawca dostaje najbardziej po
    dupie na temacie.

    > Ponadto naprawdę niewielu sprzedawcom chce się prowadzić postępowania
    > sądowe dla kilkusetzłotowych wartości przedmiotu sporu. Z poprawnie
    > napisanego pozwu sąd zazwyczaj wyda nakaz zapłaty, co powoduje, że jeśli
    > sprzedawca chce się odwołać, musi napisać sprzeciw, czyli wykazać
    > inicjatywę, nie każdemu się chce.

    No właśnie. I sprzedawca jest ta świnia, prawda? Bo sprzedał ci coś, na czym
    zarobił 100zł a kosztów ma przy reklamacji np. 1000. I potem się dziwić, że
    towar drogi.


    --
    Tristan
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl
    k...@g...com A...@a...pl f...@e...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1