  • Data: 2003-11-13 19:31:47
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: maYk <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Leszek napisał:

    > O tym że psa bym tak nie nazwał? Również.
    > Bo to prawda. Areczek dostatecznie je w polskim usenecie zohydził.
    > A dzięki dobrym genom, dobremu odżywianiu oraz w miarę aktywnemu trybowi
    > zycia to ja w razie trzeba jestem od dawania "po mordzie" (jak to elegancko
    > ująłeś;))

    A jak Ty masz na nazwisko? Moze rzeczywiscie sie przedstawisz i
    porozmawiamy teraz o Tobie? Moze nieszczesliwie sie okaze ze ktos nazwal
    tak samo swoje zwierzatko domowe..? Wiec dalej, jesli masz mi do
    powiedzenia to samo co w poprzednich postach to lepiej nic nie pisz
    panie kretaczu, bo naprawde zmuszasz mnie do przyjmowania racji Arnolda.

    Pozdrawiam:
    maYk