  • Data: 2003-11-18 05:50:59
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w
    wiadomości news:bpbe37$1pp$1@korweta.task.gda.pl

    > mowisz ze jak ktos pisze ze Twojego okropnego nazwiska niedalby nawet
    > psu nie obraza Cie . ?? Nie ma na mysli Ciebie ale ogolnie przyrownuje
    > osoby o Twoim nazwisku do czegos gorszego niz pies w znaczeniu zlym...

    Czyżbyś nie rozumiał iż Leszkowa złośliwość była
    skierowana do konkretnej osoby o tym nazwisku?
    Reszta Buzdyganów (i ówek) może się czuć
    "bezpieczna". :) Dotyczy to również Kowalskich
    ( i ówek)

    > Wiesz... tak na poczatku jak odpisalem na post maYk'a to wlasnie
    > wyrwane z kontekstu to bylo ... Jednak leszek wyranie napisal ze
    > nazwisko Asteca jest tak ochydne ze nawet psu by go nie dal ... a to
    > jednak obraza tych wszystkich Kowalskich

    Czytam ten bezsensowny wątek od początku. Wiem
    jak i co się zaczęło i czego co dotyczy. Zdania nie
    zmienię co nie zmienia faktu, że *nierentowne*
    *kopalnie trzeba zamknąć* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Alkohol i namiętność jednakowo zawracają w głowie."