  • Data: 2003-11-17 13:11:11
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maYk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bpafed$mn$1@news.onet.pl...

    > Piszesz stylem 5 letniego dziecka, moze cos madrzejszego wymyslisz?

    Piszę zgodnie z logiką czyli odwrotnie niż ty.
    Nie odpowiedziałeś na pytanie na które 5 letnie dziecko by znało odpowiedź.
    Powtórzę więc:
    "Jak napiszę : "Kowalski to głupek" to ilu ludzi obraziłem??"

    > Juz Ci brakuje argumentow i probujesz oczernic osobe ktora sie z Toba
    > nie zgadza?

    Czy jest możliwe oczernienie osoby która na grupie dyskusyjnej poświęconej
    prawu pochwala "obijanie mordy"???Albo pisze "Trzymam kciuki i ze
    zniecierpliwieniem oczekuje wiesci mowiacych ze przez ta rozmowe pozbyles
    sie kilku zebow.." ???
    Jesteś po prostu zwykłym menelem który zabłądził nie na tą grupę co trzeba.
    Skończ więc śmieciu i idź na grupę pl.soc.menelstwo albo pl.rec.dresy bo
    tutaj prostaku kariery nie zrobisz .Co najwyżej będziesz pod swoim adresem
    musiał wysłuchiwać takich słow jak popaprany areczek.Zauważ ile osób tak się
    o psycholu wyraża.Pomyślałeś dlaczego?

    Leszek