  • Data: 2006-12-13 17:14:57
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia umowy o współpracy
    Od: Arek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał(a):

    > Ale czy ta ramowa umowa jest już umową o dzieło? Tzn czy jest w niej
    > określone co jest do zrobienia itd...?
    To nie jest umowa o dzieło (chyba) i nie jest w niej zawarte co jest do
    zrobienia.
    > Czy też na podstawie tej umowy ramowej dopiero są podpisywane umowy o
    > dzieło?.
    Przez okres próbny dostawałem rachunki z określonym dziełem.
    > Jezeli to nie tajemnica, to najlepiej jakbyś wrzucił gdzieś tekst/skan umowy
    > (gwiazdkując odpowiednie miejsca), to by można było coś więcej o tym
    > powiedzieć.
    W obecnej chwili nie jest w stanie zrobić skana.
    > Bo coś mi się wydaje że żadnym okresem wypowiedzenia nie musisz się
    > martwić :)
    >
    > p. m.

    W nadziei na takie profesjonalne zainteresowanie się pisze na takie
    grupy. Dzięki :)

    "Przedmiot Umowy
    1. *** zobowiązuje się, że w okresie trwania umowy będzie zamawiać u
    Współpracownika wykonanie określonych Dzieł z zasterzeżęniem że wartośc
    Dzieł nie może być niższa niż *** miesięcznie. Współpracownik
    zobowiązuje się przyjmować Dzieła do wykonania.
    2. Szczegółowe warunki dot. przedmiotu zleconych Dzieł wraz z
    określeniem czasu ich wykonania i wysokości wynagrodzenia będą ustalane
    w ramach odrebnych porozumień przy założeniu że do tych porozumień maja
    zastosowanie wszelkie postanowienia niniejszej Umowy."

    Dalej sa już Warunki płatności, Przenoszenie praw autorskich, Obowiązki,
    Czas trwanai, Prawo odstąpienia, Tajemnica hadnlowa i inne tutaj chyba
    mało istotne.