  • Data: 2006-12-13 18:10:25
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia umowy o współpracy
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > To nie jest umowa o dzieło (chyba) i nie jest w niej zawarte co jest do
    > zrobienia.
    > Przez okres próbny dostawałem rachunki z określonym dziełem.
    > W obecnej chwili nie jest w stanie zrobić skana.
    >
    > W nadziei na takie profesjonalne zainteresowanie się pisze na takie
    > grupy. Dzięki :)

    Profesjonalne zainteresowanie to będzie prawnika do którego pójdziesz i
    zapłacisz odpowiednią stawkę. Tutaj jest zainteresowanie hobbystyczne
    ludzi, wśród których tylko dla nielicznych prawo jest źródłem utrzymania.

> [...]
    > Dzieł nie może być niższa niż *** miesięcznie. Współpracownik
    > zobowiązuje się przyjmować Dzieła do wykonania.
    > 2. Szczegółowe warunki dot. przedmiotu zleconych Dzieł wraz z
    > określeniem czasu ich wykonania i wysokości wynagrodzenia będą ustalane
    > w ramach odrebnych porozumień przy założeniu że do tych porozumień maja
    > zastosowanie wszelkie postanowienia niniejszej Umowy."
    >
    > Dalej sa już Warunki płatności, Przenoszenie praw autorskich, Obowiązki,
    > Czas trwanai, Prawo odstąpienia, Tajemnica hadnlowa i inne tutaj chyba

    No chyba jednak istotne. Bo zachodzi taka wątpliwość: czy ta umowa
    zobowiązuje cię do podpisania każdej umowy? Nawet takiej w której
    zobowiązujesz sie za stawkę "nie niższą niż *** miesięcznie" wykonać w
    miesiąc to co zespół ludzi robi przez 3 miesiące?

    Jeżeli nie, to wystarczy po prostu nie podpisać następnej umowy - negocjować
    tak żeby się nie dało wynegocjować :). Jeżeli tak, to troche kiepsko, ale
    zawsze można po prostu dzieła nie wykonać, za co grozi ci to że ci po
    prostu zamawiający nie zapłaci (chyba że umowa stanowi inaczej).

    Także te nieistotne szczegóły są wg. mnie niezwykle istotne.

    p. m.