    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ojciec ma kochanke.
    Date: Sun, 26 Feb 2006 18:26:52 +0100

    Dnia 26 Feb 2006 09:12:42 -0800, Marek Cybulski napisał(a):

    > Jak czytam wiekszość odpowiedzi, jakie padają w tym topiku, to aż
    > mnie krew zalewa.

    A ja się zdziwilem, że tyle rozsądnych osób udzieliło się w tej dyskusji.

    > Ludzie, czy Wy w ogóle zdajecie sobie sprawę w jakiej ten chłopak
    > się znalazł sytuacji?! (...) I ma nie czuć się oszukany?!

    Pomyśl co się z nim stanie, jeśli się okaże że i matka o wszystkim
    wiedziała, a jedyną osobą która nie wiedziała był on sam. I okaże się, że
    okłamywali go oboje. Bo póki co stracił zaufanie tylko do jednego z
    rodziców.

    > tekstów w stylu "gówniarz nie zna życia i teraz poznał, co to
    > dorosłość", bo nie wmówicie mi, że sytacja cudzołóstwa jest
    > rzeczą normalną dla dorosłego człowieka. Bo nie jest.

    Oczywiście, że jest. Człowiek nie jest istotą monogamiczną, a zdrada zdarza
    się w bardzo wielu małżeństwach. Nie usprawiedliwiam tego, ale mówienie o
    zdradzie tak jakby to było coś równie nienormalnego jak człowiek z dwoma
    głowami, to przesada.

    > jedno: fakt, że chce o wszystkim powiedzieć mamie i że chce zerwać
    > kontakty z ojcem świadczy o tym, że właśnie nie pieniądze są dla
    > niego najważniejsze - bo przecież zapewne zostanie przez to odcięty
    > od funduszy. A że dopytuje się o alimenty etc.? Po prostu w jaki8ś
    > sposób chce się przygotować na to, co może nastąpić.

    Widocznie źle zrozumiałeś jego intencje. Przyznaje, że ojciec zarabia
    bardzo dobrze, a matka bardzo kiepsko - i w związku z tym pytał NA ILE
    pieniędzy od ojca (w formie alimentów) może liczyć. Ja tu widzę troskę o
    pieniądze, a gadanie, że w ten sposób chce zapewnić matce zadośćuczynienie
    to bzdura.

    > I na koniec ostatnia uwaga. Nie nazywajcie kogoś idiotą tylko
    > dlatego, że w danej sytuacji zachowa się inaczej, niż Wy byście to
    > zrobiili.

    Jasne, ale jeśli ktoś robi coś w zupełnie odwrotny sposób niż powinno się
    postąpić, w dodatku nie zastanawiając się nad konsekwencjami - to jest
    idiotą. Może dotychczas żył w sielankowym nastroju we wspaniałej rodzince,
    wszystkiego było pod dostatkiem (i pewnie nie odmawiał kiedy mu dawali), a
    teraz, po 20 latach, nagle zauważył, że coś jest nie tak. Być może jak się
    bliżej przyjrzy, to wyjdzie na to, że i matka ma coś do ukrycia.

    Pozatym - ten temat to NTG.
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl