  • Data: 2006-02-27 09:53:04
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bo nie wmówicie mi, że sytacja cudzołóstwa jest
    rzeczą normalną dla dorosłego człowieka. Bo nie jest.

    Albo masz też 20 lat, albo jesteś naiwny jak dziecko :-). Bez obrazy, ale
    znam może 2-3 rodziny, w których małżonkowie są sobie wierni. A przynajmniej
    nie wiem że jest inaczej ;-). A znajomych mam baaardzo wielu, praktycznie w
    każdej grupie społecznej... Za przeproszeniem "stuka się" prawie każdy... I
    uwierz mi, wiem co mówię :-))).

    > fakt, że chce o wszystkim powiedzieć mamie i że chce zerwać
    kontakty z ojcem świadczy o tym, że właśnie nie pieniądze są dla
    niego najważniejsze - bo przecież zapewne zostanie przez to odcięty
    od funduszy.

    Albo nie wie jak to jest bez funduszy... Przekona się dopiero jak wbije zęby
    w tynk.