  • Data: 2006-02-27 09:42:54
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owe maile skopiowalem na swoja
    > skrzynke pocztowa, wiec ich tresc juz nie zaginie

    Przede wszystkim bardzo nieładnie jest grzebać w cudzej korespondencji. Ja
    osobiście uważam takie coś za podłość.

    > Oczywiscie mam zamiar o wszystkim powiedziec mamie i ujawnic wszystko,
    > co odkrylem.

    Naiwny jesteś :-). Powiem Ci że 3/4 społeczności robi to co Twój ojciec
    (zarówno kobiety jak i mężczyźni, uwierz mi) i jakoś świat się z tego powodu
    nie zawala. No, może dopóki ktoś taki jak Ty nie wtrąci się i namiesza...

    > Po tym, co odkrylem czuje sie jak idiota,

    Będziesz czuł się jeszcze bardziej jak idiota kiedy zrobisz największą
    głupotę swojego młodego życia :-). I nie bądź pewny że niedługo Ty sam
    będziesz robił to, co teraz ojciec. I proszę, nie gadaj "nigdy"...