  • Data: 2006-02-28 23:29:05
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1140905598.654920.118540@i40g2000cwc.googlegrou
    ps.com...
    > Witam,
    > Mam 20 lat i jestem studentem I roku. Kilka dni temu odkrylem, ze moj
    > ojciec ma kochanke. Jestem tego praktycznie pewien: poczatkowo
    > natknalem sie na podejrzane smsy, jakie byly w pamieci telefonu ojca,
    > pozniej przeczytalem jego maile i tam znalazlem najpierw jeden, potem
    > drugi, liscik od niejakiej x, ktory, mozecie mi wierzyc, nie
    pozostawia
    > zadnych watpliwosci co do zdrad ojca. Owe maile skopiowalem na swoja
    > skrzynke pocztowa, wiec ich tresc juz nie zaginie (ojciec z duza
> [...]

    1. jestes mietkim ch*** robiony skoro podnosisz takie sprawy na
    ogolopolskim forum
    2. szanowna mamusia sie kiedys musiala zuzyc i nic w tym dziwnego.
    zwlaszcza jesli chodzi o nauczycielki. tatus po prostu zamienil stare
    pudlo na nowszy model
    3. na co ukochana i cnotliwa mamusia wydaje ciezko zarobione pieniazki
    tatusia, bo zapodajesz, ze to niesforny tatus utrzymuje wasze
    niefrasobliwe stadlo? jest az tak rozrywkowa czy lubi wypic?
    4. oxczywiscie jak najszybciej zerwij z tatusiem, ktory jest
    spadkobierca nieruchomosci i przygarnal kiedys pod swoj dach jakas mila
    i niewyzyta uniwersytutke. a taka da sobie dalej rade bez sponsora? a
    ty?
    5. mysle, ze twoje przyszle dzieci kiedys ci odplaca sie podobnym
    skur*****stwem, mamusiny dziadu
    6. pomyslales, wujek, ze moglbys sam sobie dac rade bez alimentow czy
    schronisk dla spolecznie niedostosowanych?

    --
    pozdro
    ape