eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOgraniczenie wolności i powiadczenie nieprawdy przez kanarów › Re: Ograniczenie wolności i powiadczenie nieprawdy przez kanarów
  • Data: 2007-03-15 09:28:59
    Temat: Re: Ograniczenie wolności i powiadczenie nieprawdy przez kanarów
    Od: "I.T." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):
    > pierwsze pytanie o czy byles na tyle bystry aby spisac dane
    > legitymujacego cie psa

    Tak, policjant prawidłowo przedstawił na żądanie legitymację i mam pełne
    dane.

    > i kanarow?

    Danych nie podali, posiadam tylko numery identyfikatorów i zdjęcia
    twarzy, które jak sądzę są dość istotne w tej sytuacji.

    Policjant odmówił wylegitymowania ich i podania mi danych. Czy postąpił
    prawidłowo?

    > oczywiscie biletu nie wywalaj trzymaj go na wszelki wypadek i pisz
    > skarge na psa

    Właśnie chcę się upewnić czy mam podstawy.

    > i na kanarowdo ich zwierzchnikow, im szybciej tym lepiej

    Kanarzy są z prywatnej, zewnętrznej firmy, w Trójmieście tak to jest
    rozwiązane. Więc ze zwierzchnikami nie bardzo jest sens się kontaktować
    (wszak widzieli wcześniej kogo przyjmują o pracy), za to zamierzam
    skontaktować się z ZTM jako przewoźnikiem. Oraz oczywiście złożyć
    zawiadomienia popełnienia przestępstwa przez kanarów.