eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOgraniczenie wolności i powiadczenie nieprawdy przez kanarów › Re: Ograniczenie wolności i powiadczenie nieprawdy przez kanarów
  • Data: 2007-03-15 13:31:19
    Temat: Re: Ograniczenie wolności i powiadczenie nieprawdy przez kanarów
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jechalem akurat tym autobusem, ale slyszalem od znajomych i czytalem w
    > prasie lokalnej artykul na ten temat.

    Szkoda, ze tacy pasazerowie nie przytrafili sie zonie mojego znajomego,
    ktora w widocznej ciazy wsiadla przy kierowcy i postawiwszy torbe na
    siedzeniu za kierowca odwrocila sie, zeby kupic bilet. Juz nie mogla... A
    kilka dni temu znajomy dostal odmowe uznania reklamacji mimo dosc
    kompletnego udokumentowania zdarzenia zeznaniami swiadkow i nawet zdjeciem
    (sic!).

    Chyba czas zaczac tepic kanarow metodami strajku wloskiego... Jezdze zawsze
    z biletem miesiecznym, ale teraz bede go bardzo dlugo szukal...

    Pozdrawiam,

    Andrzej