    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ograniczenie predkosci
    Date: Thu, 29 Dec 2005 14:41:22 +0100

    Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:dougje$j74$>

    > Może zaczną montować dwustronne ? Wtedy zobaczysz
    >
    > Czyli zgadzasz się, że na podstawie samego kształtu D-1/2
    > nie można mieć pewności który to znak (gdy nie ma A-7),
    > oraz (co ważniejsze) że na podstawie jego braku/niewidoczności
    > na drodze przecinającej nie można uznać, że droga do której
    > dojeżdżamy jest równorzędna.

    A dlaczego mam się nie zgodzić ?

    > Przecież to Ty pisałeś o kradzieży! ;-)

    Kiedyś słyszałem, że kradli tablice na autostradzie. Może gdzieś i znaki
    kradną.

    > Sytuację z ukradzionym A-7 i pozostałym P-15 podałem tylko
    > dlatego, żeby Ci pokazać, że moga być sytuacje w których
    > zaproponowane przez Ciebie postępowanie:
    > "Pionowy równie dobrze mogli w nocy ukraść. Jak się nie widzi
    > pionowego tylko poziomy to lepiej dmuchać na zimne i zastosować
    > się do zasad ogólnych PoRD."
    > może doprowadzić do kolizji, i na pewno nie będzie "dmuchaniem na
    > zimne" ;-)

    Sytuacje mogą być różne i nie ma konkretnej, przygotowanej metody, ale
    wydaje mi się, że na P-15 zareaguje 1 na 100 i będziesz to tylko Ty. Zbyt
    mało czasu na analizę i większość nie zwraca uwagi na znaki, bo jeździ na
    pamięć. Brak znaku czyni skrzyżowania dróg twardych "równorzędnymi". Do
    zasad ogólnych należy szczególna ostrożność.

    neelix

    neelix