  • Data: 2005-12-28 17:10:27
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał...

    > Czyżby złodziej ukradł wszystkie znaki na skrzyżowaniu ? :-)

    Myślisz o znaku A-7 dla przeciwległej drogi? Możliwe.
    Poza tym jest dość dużo skrzyżowań T ;-)

    > Może zaczną montować dwustronne ? Wtedy zobaczysz
    > i stwierdzisz.

    Czyli zgadzasz się, że na podstawie samego kształtu D-1/2
    nie można mieć pewności który to znak (gdy nie ma A-7),
    oraz (co ważniejsze) że na podstawie jego braku/niewidoczności
    na drodze przecinającej nie można uznać, że droga do której
    dojeżdżamy jest równorzędna.

    > Tylko po co dwustronne skoro nie kradną, a jak ukradną
    > to wszystkie.

    Przecież to Ty pisałeś o kradzieży! ;-)

    Sytuację z ukradzionym A-7 i pozostałym P-15 podałem tylko
    dlatego, żeby Ci pokazać, że moga być sytuacje w których
    zaproponowane przez Ciebie postępowanie:
    "Pionowy równie dobrze mogli w nocy ukraść. Jak się nie widzi
    pionowego tylko poziomy to lepiej dmuchać na zimne i zastosować
    się do zasad ogólnych PoRD."
    może doprowadzić do kolizji, i na pewno nie będzie "dmuchaniem na
    zimne" ;-)

    Sławek