    From: Azazell <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ograniczenie prawa własnosci - pilne
    Date: Fri, 05 Sep 2003 07:47:28 +0200

    Shagan wrote:

    >jest o napięciu 20 kV i odbywa się bez odpowiedniego odwodnienia wykopu i
    >zabezpieczenia przed porażeniem ludzi tam pracujących

    Szczerze mówiąc to jak patrzę na to zdjęcie to nie bardzo mi się wydaję
    by były to kable 20kV.
    Nie potrafię sobie wyobrazić przyczyny dla której ktoś miałby wrzcić do
    wykopu 36 kabli na napięcie 20kV w jednej wiązce. Masz może za płotem
    stacje eergetyczną? A z drugiej strony kopalnię?

    >b) Całość prac odbywa się niezgodnie z wytycznymi polskiej normy o układaniu
    >sieci kablowych PN-76/E-05125 ( wraz z późniejszymi zmianami), gdyż kable
    >stykają się ze sobą, ułożone są w wiązkę ok. 19 kabli (może więcej)

    Norma dopuszcza w określonych warunkach, że kable mogą się stykać ze sobą.

    >c)Kable ułożone są tuż przy bramie wjazdowej, na trakcie wjazdowym bez
    >odpowiedniego zabezpieczenia w postaci rury ochronnej,

    I to również ta norma dopuszcza.

    >Posesja jest nadal rozkopana i od 2 dni nikt nic nie robi

    To może wpuść ich na posesję coby mogli zakopać to wszystko?