  • Data: 2003-09-01 10:04:46
    Temat: Re: Ograniczenie prawa własnosci - pilne
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > spółki akcyjnej która nie dążyła ze mną do ugody po mimo dobrej woli z mojej
    > strony otrzymują taki dokument, gdy w trakcie dokonywania wykopu okazuje się

    Dobra wola ;-) Jaaaasne. Nie da sie ukryc, ze probowales wydrzec z nich
    co sie da na ich problemie, a oni stwierdzili, ze skoro taki z ciebie
    hojrak to zrobia co musza, bo byc moze nie zechce ci sie isc do sadu ze
    wzgledu na to, ze to dlugo trwa i nie ma pewnosci wygranej.

    W sumie to nie rozumiem. Jak sasiad chcial podlaczyc wode z wodociagu na
    mojej dzialce to po prostu sie zgodzilem, aby tylko posprzatali po
    sobie. Nie slalem zadnych pism, faxow, zadnych artykulow. Przeciez nie
    bylo by chyba problemu jakbys od nich wzial jakis zastaw, ktory potem
    moglbys zwrocic jesli teren robot zostalby przywrocony do stanu
    poprzedniego. Jak zrozumialem koniecznie chciales odszkodowanie, za cos
    czego nie zdazyli jeszcze zniszczyc i czego tak naprawde nie mozna bylo
    jeszcze ocenic - czyli tak naprawde chciales wyciagnac kase za wejscie
    na dzialke.

    Na poczatku napisales, ze to byla inwestycja, potem piszesz, ze to
    naprawa awarii, jest kilka zalacznikow, ale akurat nie tych
    dokumentujacych wyrzadzone szkody, pomimo ze sie na nie powolujesz. W
    studziencie TELETECHNICZNEJ pracuja ludzie z ZE ?

    Sprecyzuj wiec ....