eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOferta czy spamRe: Oferta czy spam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oferta czy spam
    Date: Wed, 8 Aug 2012 22:47:07 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <jvujfe$4fs$1@mx1.internetia.pl>
    References: <d...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1208021229340.3836@quad> <jvg86l$6d4$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1208031525020.3572@quad> <jvh7e5$qa0$1@inews.gazeta.pl>
    <jvsu4k$hnl$1@inews.gazeta.pl> <jvte6k$db9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1344459054 4604 83.238.168.227 (8 Aug 2012 20:50:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Aug 2012 20:50:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <jvte6k$db9$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:707983
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@N...gazeta.pl>

    >
    >> oni to tłumaczą tym, że reklama "powieszona na słupie" jest mało
    >> skuteczna,
    >> a jak wyslą 1000 zapytań, to trafi sie że ok. 10-15 osób akurat tego
    >> potrzebuje i zamawiają.
    >
    > Są idiotami ci, którzy tak to tłumaczą: nie widzą, że reklama na słupie
    > nie generuje kosztów dla odbierającego taką reklamę. Natomiast SPAM
    > niestety
    > bezpłatny dla odbierającego nie jest :-/ Nawet wspominane tu zapytanie o
    > to,
    > czy ktoś się zgodzi przyjąć SPAM jest SPAMem z tego punktu widzenia -
    > przecież
    > odebranie tego maila z pytaniem kosztuje odbiorcę maila, jego dostawcę
    > sieci
    > też kosztuje itd. To dlatego SPAM jest ZŁY, bo kosztuje odbiorcę :-/

    Spam zawsze kosztuje. Reklama na słupie kosztuje konieczność odbierania
    niechcianego przekazu. I taka reklama w miejscach publicznych jest akurat
    najgorsza bo niepenalizowana nie daje wyboru.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1