eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOferta czy spamRe: Oferta czy spam
  • Data: 2012-08-08 12:14:44
    Temat: Re: Oferta czy spam
    Od: "TrzyLinie" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > oni to tłumaczą tym, że reklama "powieszona na słupie" jest mało skuteczna,
    > a jak wyslą 1000 zapytań, to trafi sie że ok. 10-15 osób akurat tego
    > potrzebuje i zamawiają.

    Są idiotami ci, którzy tak to tłumaczą: nie widzą, że reklama na słupie
    nie generuje kosztów dla odbierającego taką reklamę. Natomiast SPAM niestety
    bezpłatny dla odbierającego nie jest :-/ Nawet wspominane tu zapytanie o to,
    czy ktoś się zgodzi przyjąć SPAM jest SPAMem z tego punktu widzenia - przecież
    odebranie tego maila z pytaniem kosztuje odbiorcę maila, jego dostawcę sieci
    też kosztuje itd. To dlatego SPAM jest ZŁY, bo kosztuje odbiorcę :-/ A nasze
    prawo tu jeszcze kuleje przyzwalając na te idiotyczne, niby jednorazowe,
    zapytania o zgodę na SPAM.

    Marketoidy, którym się wydaje, że z 1000 osób osiągną uzysk 10-15 zapominają,
    że mogą przy okazji mieć "uzysk" tych, którzy zapamiętają tak idiotyczne
    działania i w przyszłości nie skorzystają z "usług" debilnych firm
    zatrudniających marketoidów... amen.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1