eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOferta czy spamRe: Oferta czy spam
  • Data: 2012-08-08 22:47:07
    Temat: Re: Oferta czy spam
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@N...gazeta.pl>

    >
    >> oni to tłumaczą tym, że reklama "powieszona na słupie" jest mało
    >> skuteczna,
    >> a jak wyslą 1000 zapytań, to trafi sie że ok. 10-15 osób akurat tego
    >> potrzebuje i zamawiają.
    >
    > Są idiotami ci, którzy tak to tłumaczą: nie widzą, że reklama na słupie
    > nie generuje kosztów dla odbierającego taką reklamę. Natomiast SPAM
    > niestety
    > bezpłatny dla odbierającego nie jest :-/ Nawet wspominane tu zapytanie o
    > to,
    > czy ktoś się zgodzi przyjąć SPAM jest SPAMem z tego punktu widzenia -
    > przecież
    > odebranie tego maila z pytaniem kosztuje odbiorcę maila, jego dostawcę
    > sieci
    > też kosztuje itd. To dlatego SPAM jest ZŁY, bo kosztuje odbiorcę :-/

    Spam zawsze kosztuje. Reklama na słupie kosztuje konieczność odbierania
    niechcianego przekazu. I taka reklama w miejscach publicznych jest akurat
    najgorsza bo niepenalizowana nie daje wyboru.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1