eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdzyskanie wladania nieruchomoscia - jak najskuteczniej i w zgodzie z prawem? › Re: Odzyskanie wladania nieruchomoscia - jak najskuteczniej i w zgodzie z prawem?
    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odzyskanie wladania nieruchomoscia - jak najskuteczniej i w zgodzie z
    prawem?
    Date: Fri, 18 May 2007 22:15:37 +0200

    Kiedys ogladałem UWAGE. W programie byla mowa o podobnej sytuacji. Banda
    kretynow zajeła czyjs dom i mowila ze sie nie wyprowadzi. Własciciele
    zrobili to tak. Poszli na Policje zawiadomili ze beda robili włam do swojej
    posesji i ze z tej okazji bedzie im towarzyszyła firma ochroniarska Z.
    Policjanci pojechali na miejsce z włascicielką, włascicelka wlazła na teren
    posesji razem z ochroną wyniosła rzeczy intruzów przed dom i gdy ci sie
    pojawili kazała sobie zabrac. Wczesniej furtke zamkną umiesniony pan. I tak
    sie sprawa zakonczyla. Proponuję podobne rozwiązanie, jak będziesz imprezke
    zgłaszał na Policji to wez wyciag z KW. A może i o zwrot kasy za wynajem
    miesniakow bedziesz sie mogl domagac ale tego to nie wiem :)

    Użytkownik "eden_wawa" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > sprawa dotyczy dzialki mojej cioci: po latach nieuzytkowania ciocia chce
    > odzyskac swoja dzialke na ktorej letnisko urzadzil sobie jej pasierb.
    Pomimo