  • Data: 2003-01-13 12:57:19
    Temat: Re: Odwieszenie dzialalnosci spolki z o.o
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Marcin Skalski" <c...@s...uci.agh.edu.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Monday, January 13, 2003 1:53 PM
    Subject: Odwieszenie dzialalnosci spolki z o.o

    : Witam,
    : Chcialam odwiesic dzialalnosc spolki z ograniczona odpowiedzialnoscia.

    co masz na myśli mówiąc "odwiesić"?

    : Wiem, ze trzeba ja przerejestrowac z Rejestru Handlowego do Rejestru
    : Krajowego.

    Krajowego Rejestru Sądowego

    : Czy mozna w czasie tego przerejestrowania prowadzic dzialalnosc
    : gospodarcza jako spolka w organizacji?

    nie, jeśli Twoja spółka jest wpisana do RH, już istnieje jako osoba prawna -
    to przerejestrowanie to czynność czysto techniczna.
    Jesteś pewna, że musisz to robić teraz?

    : (spolka posiada NIP, REGON).
    : Czy po przejestrowaniu dzoalalnosc spolki jest automatycznie odwieszona
    : czy trzeba zalatwiac jeszcze jakies formalnosci?

    wyjasnij na czym polega to "zawieszenie"