  • Data: 2003-01-13 12:53:03
    Temat: Odwieszenie dzialalnosci spolki z o.o
    Od: "Marcin Skalski" <c...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chcialam odwiesic dzialalnosc spolki z ograniczona odpowiedzialnoscia.
    Wiem, ze trzeba ja przerejestrowac z Rejestru Handlowego do Rejestru
    Krajowego.
    Czy mozna w czasie tego przerejestrowania prowadzic dzialalnosc
    gospodarcza jako spolka w organizacji?
    (spolka posiada NIP, REGON).
    Czy po przejestrowaniu dzoalalnosc spolki jest automatycznie odwieszona
    czy trzeba zalatwiac jeszcze jakies formalnosci?

    Pozdrawiam
    aga