eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od banku › Re: Odszkodowanie od banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!not-for-mail
    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie od banku
    Date: 25 Dec 2003 12:54:37 GMT
    Organization: PomocPrawna.INFO
    Lines: 23
    Message-ID: <bsemmd$hgd$1@flis.man.torun.pl>
    References: <bs91ij$j8j$1@news.onet.pl> <bsdnp5$7do$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <bseer2$702$1@flis.man.torun.pl> <bsei3l$rvp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: f8.tld.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1072356877 17933 195.149.227.8 (25 Dec 2003 12:54:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Dec 2003 12:54:37 GMT
    X-Remote-Host: 212.244.93.52
    Content-Disposition: inline
    User-Agent: Phorum4Reader 0.5 (beta)
    X-Remote-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:184223
    [ ukryj nagłówki ]

    Pewnie masz rację, że bank mógłby przyłożyć się do tego aby
    rozmowa była krótsza, ale praktycznych szans na odszkodowanie
    raczej nie widzę.
    Nawet gdyby wyobrazić sobie proces w tej sprawie z Twojego powództwa
    to realne jest jedyne odzyskanie części pieniędzy bo jednak dzwoniłeś
    dobrowolnie mając świadomość że połączenie jest płatne.
    Po drugie obawiam się, że miałbyś spore trudności praktyczne w
    wykazaniu, że długość rozmowy wynikałą z zaniedbań, czy złej
    organizacji w banku a nie dajmy na to z nieumiejętności sprecyzowania
    i wyjaśnienia problemu przez Ciebie.
    Na Twoim miejscu zacząłbym od rozmowy w banku. Pójdź tam opisz
    sytuację wyraź swe niezadowolenie - zobaczysz jakie będzie ich
    stanowisko. Być może poczują się do odpowiedzialności.
    Jeśli nie musisz się zastanowić, czy potrafisz wykazać ich winę w
    zakresie twej szkody lub choćby działanie niezgodne z umową i
    zadecydować czy ich pozwiesz przed Sąd czy np. założysz sprawę u
    rzecznika (nie pamiętam dokładnej jego nazwy) który rozpoznaje
    sprawy na linii klient-bank gdy kwota sporu nie jest wysoka

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1