  • Data: 2003-06-12 09:55:04
    Temat: Re: Odszkodowanie i Sasiad
    Od: P <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jun 2003 11:42:56 +0200, "Ina" <h...@s...pl> wrote:

    >Mieszkamy w typowym bloku splodzielczym, sasiad mieszka nad nami, a my
    >jestesmy tylko we dwie, same, zadnego mezczyzny w domu...niestety.

    Same nie same, ja i tak nie bede porad udzielal, bo za malo wiem a
    zle porady to najgorsza rzecz, ale pewien jestem jednego - jezeli
    kogos chce sie wysiudac z chalupy, to ten kto bedzie udzielal porady
    musi dokladnie wiedziec jaka jest prawna podstawa mieszkania danego
    czlowieka w budynku. Prawa spoldzielcze do lokalu tez sa rozne,
    wlasnosciowe, lokatorskie i kto wie jeszcze jakie. Poza tym sasiad
    moze mieszkac sam, albo u kogos, moze miec pewne cechy ktore utrudnia
    jego wyrzucenie itd... Zanim wiec podejmie sie jakas akcje to potrzeba
    dobrze wybadac teren i zebrac wszelkie informacje. Bo jak juz ma byc
    konfrontacja to podstawic go trzeba pod sciana. Zeby nie bylo ze nagle
    wyciagnie z szafy male dziecko i zacznie krzyczec ze potrzebuje lokalu
    zamiennego, albo akt wlasnosci i wyrzucic go bedzie trudniej.